Call Of Duty Black Ops 3 Leírás | Call Of Duty: Black Ops 3 Multiplayer És Videoteszt - Gamepod.Hu Pc / Ps3 / Xbox360 / Ps4 / Xbox One Teszt
Morg City-ben térünk magunkhoz egy sikátor mélyén három másik társunkkal, és különböző misztikus események (Cthulhu-mítosz) társaságában próbálunk keresztülhatolni az élőholtak tengerén, miközben személyes tárgyakat után kutatunk az áldozat bemutatásához (a kísérteties Shadow Manről már nem is beszélve). Kicsit kaotikusan hangzik? Nem véletlenül. Egy sokak által kedvelt korba, az 1940-es évekbe helyezték a Shadow of Evil cselekményét, ami kétség kívül hangulatosra sikerült a maga darkos, füstös, noiros atmoszférájával, viszont a fegyverarzenált már nem igazították a stílushoz. Biztos lesz olyan, aki nem érzi majd annyira magáénak a gengszter korszakot, főleg misztikus elemekkel színesítve, ráadásul a furcsa röpködő lények is egy igencsak vegyes összképet alkotnak, de az élőholt műfajban még ezek is jól megférnek egymás mellett. A Zombie módban eddig sosem látott mennyiségű élőholttal kell megküzdenünk. [+] Ezúttal már egy külön kampányként eshetünk neki a dögök irtásának, XP alapú fejlődési és küldetésrendszer társaságában.
Island
Fegyvereink fejleszthetőek és újdonságként megjelentek a képességfokozó rágógumik, melyeket a pályán tudunk automatákból magunkhoz venni. Különböző hatású rágó szettel indulhatunk útnak, melyek sebességünket, kitartásunkat, újratöltésünk gyorsaságát vagy akár sebzésünk erősségét is megnövelhetik. Egy újabb apró taktikai elemmel bővült a játékmenet, amire szükség is van az agresszív dögökkel szemben. A szereplőket megint csak sikerült megfelelően összeválogatni a Shadow of Evil történetéhez. Floyd Campbellt a boxolót Ron Perlman, Nero Blackstone-t a mágust Jeff Goldblum, Jessica Rose-t a táncosnőt Heather Graham, míg Jack Vincentet a zsarut Neal McDonough személyesíti meg. Legtöbbjük neve tuti, hogy a film- és sorozatrajongó játékosoknak ismerősen cseng. A Zombie mód újítása a rágógumi automata, ami extra képességekkel ruház fel. [+] A játékmenetet nem csak rágógumikkal, de új szörnyekkel és egy misztikus átváltozással is színesítették. Az eddig ismeretlen ellenfelek közül szerencsénk lehet az idegesítően repkedős, köpködő Parazitákhoz, valamint egy háromfejű csápos lényhez, a Margwas-hoz is.
Ebben a formában teljesen élvezhetetlen. Noha bekerült egy Realistic nehézség is, ahol egy lövéssel végeznek velünk, még ez sem kényszeríti ezeket a nyomoroncokat fedezék mögé. Ami szintén nem segít, az a jól megszokott AI teljes hiánya. Az ellenfelek szépen gyalogolnak a fegyverünk csöve elé, de ez nem újdonság, ám ettől függetlenül roppant mód bosszantó. Szóval a fentiek miatt inkább egyedül kommandóztam. Ami szintén óriási visszalépés az bizony a grafika. Nem azt mondom, hogy szörnyű, de sajnos az átlagos szintet alig üti meg. A környezetünk próbál változatos lenni, de nagyon kevés poligonból épülnek fel a dolgok, az ellenfeleink szinte ikrek lesznek, de ezt nem is nagyon ragoznám túl, nézzétek meg a mellékelt képeket. Srácok, nem harap a lépcső! Ég és Föld a különbség akár a sokat emlegetett AW-hez képest, hogy mondjuk egy Destiny-t már fel se hozzak, mert az reggelire meg is eszi. Ami viszont mindenképp pozitívum, hogy próbálták azért a dolgot változatosra csinálni, így tulajdonképp a multikban megszokott lehetőségeket emelték át a szingli kampányba.
Az 1960-as években játszódó cselekmény folytatását a múltban való ténykedés mellett, már jövőben zajló cselekménnyel is érdekesebbé tették. A harmadik fejezet ezúttal már nagyobbat ugrik előre az időben, ugyanis 2025 helyett 2065-ben zajlanak majd az események, így a kütyük, a technikai fejlettség és a fikciók uralják a cselekményt. [+] Előzetesünkben már említettük, hogy olyan fejlettségi szintre értek ebben a korban a légvédelmi rendszerek (Directed Energy Air Defense), hogy a nagyhatalmak között a csaták ismét a földfelszínre korlátozódnak, azon belül is kisebb, különleges képességekkel felvértezett katonákra hárul a feladat. A Black Ops egységei már rendelkeznek azzal az idegi interfésszel (Direct Neural Interface), aminek köszönhetően nem csak a csapattársainkkal lehetünk szoros kapcsolatban elősegítve a tökéletesen kivitelezett akciókat, de olyan adottságokat is aktiválhatunk, amik megkönnyítik a harcok során a túlélésünket. [+] A sztoriban akadnak butuska moralizálások, amik nem adnak hozzá a végeredményhez, ráadásul az átvezető mozik sem ütik meg a korábbi színvonalat, sem dramaturgiában, sem részletességben.
Kuss, én így szállok le A BO harmadik részét nagyon vártam, mert érdekelt, hogyan folytatják a sztorit. Nem fogom eltitkolni előletek, hatalmasat csalódtam a játékban, egészen pontosan a single részében, ugyanis messze elmaradt nem csak az én elvárásaimtól, hanem úgy mindentől, amitől jó lehetne. Másképp megfogalmazva: annyira lapos, unalmas, primitív lett, hogy még egy CoD veterán is el fog csodálkozni rajta. 50 évvel járunk a második Black Ops után, egy disztópikus világban, ahol persze minden nagyon csilivili high-tech. Hősünket az első bevetésén darabokra tépik (szó szerint) az ellenséges androidok (nem, egyik sem Sam*ung), hogy aztán mindenféle kibernetikus cuccal pótolják az elveszett végtagjait, aztán nyomás át egy ilyen katonákból álló elit egységbe. A harmadik pályán aztán rájövünk, hogy itt valami nagyon nem stimmel, ugyanis a helyi CIA erőket brutálisan meggyilkolják a saját központjukban és minden szál a szakaszparancsnokunkra és embereire utal. Ahogy elkezdjük felgöngyölíteni az ügyet, úgy mélyedünk el a trágyában, mivel egyre durvább dolgokat hozunk a felszínre.
- Hull a hó hull a hó mesebeli álom
- Call of duty black ops 3 leírás 3
- Call of duty black ops 3 leírás map
- Mikor jön a GYED, GYES, CSED, GYET utalás 2020-ban? | ZSEBREMEGY.HU
- Call of duty black ops 3 leírás mod
- Call of duty black ops 3 leírás download
- Passzívház technológiával, 1,5 millió forintból
- Call of duty black ops 3 leírás pc
Hiába fordulunk meg Etiópiában, Szingapúrban, Egyiptomban, Svájcban, valamilyen virtuális szimulációban, esetleg egy időutazásnak köszönhetően a második világháborúban, a küldetések egy kusza, kicsit túltekert, árulásokban gazdag cselekményben fuldokolnak, ezúttal nincs meg az a drámai érzék, amivel megfelelő időben rántanának elő valami váratlan fordulatot. [+] A felvezető missziókat követően kicsit végtaghiányosan belecsöppenünk a kor technikai fejlettségét jellemző implantok és az említett Direct Neural Interface technológia nyújtotta hihetetlen világba. A lehetőségeink a történet folyamán egyre változatosabbak lesznek, hiszen a kampány mód is kisebb változásokon esett át. Egyre jobban elmosódnak a határok az egy és többjátékos opciók között, ami részben abban nyilvánul meg, hogy immár egyszerre négyen összedolgozva is teljesíthetjük a küldetéseket (ez egyébként négy karaktert is jelent), másrészt pedig megalkothatjuk saját karakterünket (az arc, haj megválasztása mellett még a gyengébbik nemre is eshet a választásunk), fegyverzetét, és fokozatosan fejlődni is fogunk.